
Podjetje
Goldfren nadaljuje z velikim vlaganjem v raziskave in razvoj, predvsem zaradi vzdrževanja razvoja izdelkov “nove generacije” in zaradi vzdrževanja njihovega vodilnega položaja v industriji zavor sintriranega trenja. Z postavitvijo njihovega proizvodnega objekta v Republiki Češki, ki je svetovno znana po inženirski izvrstnosti že več kot 100 let, so uspeli ponuditi kupcem pravo kombinacijo vodilne svetovne tehnologije združeno z zelo konkurenčno proizvodnjo ter ohraniti zaupanje v zmogljivost, trajnost in zanesljivost izdelkov.Sintrirane Zavorne Obloge
Sintrirani materiali so opredeljeni z visokim in konstantnim koeficientom trenja pri temperaturi do 800 ° C, z visoko toplotno stabilnostjo in majhno obrabo. Materiali ne vsebujejo azbesta, steklenih vlaken ali formaldehidov in so okolju prijazni. Uporabljamo jih lahko v suhi oljni kopeli. V primerjavi z organskimi materiali trenja je njihova življenska doba nekajkrat daljša.Podpora dirkanju
Nemške ekipe – off-road
Kawasaki Elf Team Pfeil
KTM Sarholz Racing Team
Suzuki Reinecke
Češke ekipe
Team Goldfren – off-road
Gold Fren Team Erinac - road
Orion Racing Team – off-road
Petr Vorlíček – supermoto
MaterialiAD MATERIAL
„AD” material ne vsebuje svinca in azbesta.
• Visok koeficient statičnega trenja
• Dobra odpornost na razjede
• Visoka zavorna moč do 500°C.
• Zelo dobra povezovalna moč med bakreno obrobljeno jekleno osnovno ploščo in plastjo trenja
• Obraba do 20 % nižja v primerjavi z konkurenčnimi sintriranimi izdelki za splošno uporabo
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• Trikrat daljša delovna sposobnost v primerjavi z organskimi materiali in materiali iz kevlarjaObseg uporabe
Material je oblikovan za vsakodnevno uporabo pri vožnji.Material – delovni parametri
Drsna hitrost: V < 40 m.s-1
Konstantna maksimalna temperatura: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 700°C
K1 MATERIAL
Primeren je za off-road motorna kolesa z dolgo življenjsko dobo in uporabo na robustnem terenu kot npr. pesek, blato.
• Visok koeficient statičnega trenja
• Dobra odpornost na razjede
• Visoka moč zaviranja do 450°C. (Max. 750°C.)
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• za dobo višjih temperature je priporočljiva uporaba materiala K5
• samočistilen učinek v blatnih pogojih
• primeren za podlogo zadnje zavore
• ni priporočljiv za uporabo pri sprednji zavori cestnih motornih koles kot tudi pri off-road modelih
• Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.Material – delovni parametri
Drsna hitrost: V < 45 m.s-1
Konstantna maksimalna temperatura: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 800°C
K5 MATERIAL
Fini metalni dodatki trenja so razporejeni enakomerno po osnovnem bronastem telesu.
• Visok koeficient statičnega trenja
• Dobra odpornost na razjede, zmožnost samočiščenja
• Visoka zavorna moč do 500°C. (750°C.)
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.Obseg uporabe
a) toplo vreme / suho – samo zadnja zavora
b) trd teren – sprednja in zadnja zavora
Sintrirani materiali omogočajo samočistilen učinek.
Material lahko uporabimo na zadnji zavori cestnih dirkalnih motornih kolesih.Material – delovni parametri
Drsna hitrost: V < 20 m.s-1
Konstantna maksimalna temperature: 500°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 750°C
S3 MATERIAL
• Zelo visok koeficient statičnega trenja
• Minimalna razlika pri učinkovitosti zaviranja v mokrem ali suhem
• Dobra odpornost na obrabo
• Visoka zavorna moč do 450° C. (Max. 800° C)
• Majhna interakcija z zavornim kolutom
• Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja sestavljenimi materiali.Obseg uporabe
Material – delovni parametri
Drsna hitrost: V < 45 m.s-1
Konstantna maksimalna temperatura: 450°C
Kratkotrajna maksimalna temperatura: 800°C
WE WILL PROSECUTE ALL INTERNET THEFT OF OUR COPYRIGHTED MATERIAL. DO NOT COPY OUR CONTENT.